Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Prodej nástražních rybNabízíme celoročně prodej nástražních ryb. Nabídka se v průběhu roku mění. O aktuální dostupnosti...

KONTAKTY

Aleš Horych-Obchod Na prutu
Hradecká 1629
535 01 Přelouč
tel: 736642608
napište nám

Počasí Přelouč - Slunečno.cz

 

 

 


Reklamace

Záruční lhůty a podmínky

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 612 a násl. občanského zákoníku) a dále také podmínkami uvedenými v článku 7. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA obchodních podmínek firmy Aleš Horych.

Postup při reklamaci

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zjištěné vady uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu.

Na každé zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta, která činí u zboží nabízeného v našem internetovém obchodě 24 měsíců, mimo zboží, které svou životností této délky nedosahuje (např. umělé nástrahy, háčky, splávky a drobné zboží...).

Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo montáží provedenou kupujícím.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně poštou nebo e-mailem. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a nejlépe přiložit fotodokumentaci vady výrobku. Prodávající rozhodne o dalším postupu a při nutnosti zaslání výrobku zpět, postupujte dle dalších bodů. Oznámení se zasílá na e-mail prodávajícího obchod-naprutu@seznam.cz, na adresu sídla firmy prodávajícího nebo přímo na adresu některé provozovny prodávajícího: Rybářské potřeby- Aleš Horych,Hradecká 1629,53501 Přelouč . Na stejnou adresu se v případě nutnosti zasílá i reklamované zboží. Zboží může kupující na těchto adresách předat i osobně.

 

K reklamaci je nutné přiložit kopii faktury – daňového dokladu za zboží, jehož vady jsou reklamovány.

O reklamaci bude rozhodnuto (tj. reklamované zboží bude přijato či odmítnuto k vyřízení reklamace) po doručení zboží na adresu prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejdéle však do pěti pracovních dnů. Tato lhůta však nezahrnuje dobu potřebnou pro odborné posouzení vady, je-li to zapotřebí.

V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů, má kupující možnost v případě reklamace domáhat se zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, nebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

V případě neoprávněné reklamace (zboží bude odmítnuto k vyřízení reklamace) má prodávající právo požadovat po kupujícím úhradu nákladů spojených se zasláním reklamovaného zboží zpět kupujícímu.

Prodávající je povinen reklamaci vyřídit v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet dnem doručení zboží na adresu prodávajícího.